Moduł 5. Bibliografia

Moduł 5. Bibliografia, OPERON pomoce, ja czytam

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->MODUŁ 5.Trener czytelnictwaCzytanie jako pasja – jak twórczo zachęcać uczniówdo czytania (dla klas I–VI szkoły podstawowej)Małgorzata RożyńskaKurs: Animator edukacjiBibliografiaBogdanowicz M., Adryjanek A.,Uczeń z dysleksją w szkole. Poradnik nie tylko dla polonistów,Gdynia 2009.Bogdanowicz M., Adryjanek A., Rożyńska M.,Uczeń z dysleksją w domu. Poradnik nie tylko dla rodziców,Gdynia2007, 2011, 2014.Bortnowski S.,Polonista w szkole. Podstawy kształcenia nauczyciela polonisty,Kraków 2004.Bortnowski S.,Przewodnik po sztuce uczenia literatury,Warszawa 2011.Cackowska M.,Nauka czytania i pisania w klasach przedszkolnych,Warszawa 1984.Frycie S., Ziółkowska-Sobecka M.,Kształcenie literackie w okresie wczesnoszkolnym,Warszawa 1996.Malmquist E.,Nauka czytania w szkole podstawowej,Warszawa 1982.Papuzińska J.,Książki, dzieci, biblioteka. Z zagadnień upowszechnienia czytelnictwa i książki dziecięcej,Warszawa 1992.Pawłowska R.,Lingwistyczna teoria nauki czytania,Gdańsk 1993.Pawłowska R.,Metodyka ćwiczeń w czytaniu,Gdańsk 2008.Rocławski B.,Nauka czytania i pisania,Gdańsk 1990.Uryga Z.,Godziny polskiego,Warszawa 1996.Więckowski R.,Pedagogika wczesnoszkolna,Warszawa 1993.Wojciechowski J.,Czytelnictwo,Kraków 2008.Zasacka Z.,Streszczenie raportu końcowego z badania „Czytelnictwo dzieci i młodzieży”,Warszawa 2014.Ja nie błądzę – Ja czytam!Trener czytelnictwa. Czytanie jako pasja – jak twórczo zachęcać uczniów do czytania...2ArtykułyCzetwertyńska G., Pacewicz A., Pacewicz P., Tymowski W.,Czytam, więc jestem,Zeszyt CEO, Warszawa 2004.Drewek B.,Dzieci czytają dzieciom w Szkole Podstawowej nr 6 w Redzie,„BiuletynPTD. Dysleksja” 2008, nr 2,s. 47–48.Mieszała A.,20 minut cudów. Rozmowa z Ireną Koźmińską na temat propagowania wychowania przez czytanie,„Miesięcznik Dyrektora Szkoły” 2014, nr 2, s. 27–30.Sobolak A.,Ocenianie kształtujące i innowacyjne metody pracy z klasą,„Nauczyciel-Uczeń” 2015, nr 3, s. 40–42.Szczerbiński M.,Jak zachęcić uczniów do czytania – przykłady twórczych rozwiązań,„Nauczyciel-Uczeń” 2015,nr 3, s. 15–19.Strony internetowewsrod-uczniow. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl