Morze Baltyckie, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 2 karty pracy
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->pacjadukrodnicEzyzarAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 62, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1kacjaduuzycznaEmMorze BałtyckiePrzyjrzyj się mapie.•Wskaż na mapie Morze Bałtyckie oraz Zatokę Gdańskąi Zatokę Pomorską.caukastjyc•dOdczytaj z mapy nazwy miast położonych na polskimEoloniznapwybrzeżu.•Wskaż na mapie Woliński Park Narodowy i Słowiński ParkNarodowy.•Otocz pętlą obszar tego parku narodowego, w którymacjadutkmatyczwystępują wydmy.EaenamMORZEowanychyczneieWfizZATOKAPOMORSKAKOSZALINWolińskiPark NarodowySłowińskiPark NarodowyBAŁTYCKIEKAZATO SKAŃGDAELBLĄGSŁUPSKGDYNIAGDAŃSKPark Narodowy„Bory Tucholskie”SZCZECINacjaduktycznaEplasDrawieńskiPark NarodowyPARK NARODOWYkacjaduastycznaEplProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnapacjadukrodnicEzyzarAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 62, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................2Przeczytaj opisy małży i połącz je z odpowiednimi ilustracjamikacjaduuzycznaEmmuszli.Sercówkajadalna ma owalną,kremową muszlę z żeberkami.kacjaduonistycznEolapOmułekjadalny ma ciemnąmuszlę. Osiąga do 4 cm długości.acjadutkmatyczEaenamMałgiewpiaskołaz to największyowanieychymałż żyjący w naszej częściczneWfizBałtyku. Może mieć długośćnawet 8 cm.Rogowiecbałtycki ma owalnąmuszlę bez żeberek. Może miećróżne kolory.3acjaduktycznaEplasUzupełnij zdania.ssaków, foka szara, foka obrączkowana, morświny, foka pospolitaW Morzu Bałtyckim żyją trzy gatunki fok. Są to:kacjaduastycznaEpl.. Zarówno.Czasami można w nim spotkaćfoki, jak i morświny należą doPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 62, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizMorze BałtyckieWykonaj działania i połącz je z właściwym wynikiem.15 – 7118+625 – 15121378201410acjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEpl9+418 – 630 – 2311 + 921 – 10cami2Oblicz. Wpisz do tabelki litery pod odpowiednim wynikiem.Odczytaj hasło. Pokoloruj muszelki z dodawaniem na żółto,a z odejmowaniem na pomarańczowo.21 – 89+927 – 1516 + 430 – 148+74 + 19AIOMTCKPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 62, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................owanychyczneieWfiz11 – 917 – 1312 + 1226 – 2210 + 1913 – 825 – 20 =RaaduktycznaEplasB20122Z2454E1329Ł165Y152318E4WynikicjLitery3kacjaduastycznaEplJaś wraz z rodziną spędził wakacje nad morzem. Do domuprzywieźli różne pamiątki.•Mama Jasia kupiła sznur korali z bursztynów. Jasnychkoralików jest 8, a ciemnych 5. Ile jest wszystkich koralików nasznurku? Wykonaj rysunek i obliczenia.•Mama rozerwała sznur i zgubiła 6 koralików. Ile koralików jejzostało? Skreśl zgubione koraliki.cami•Tata znalazł 4 koraliki. Dołożył je do sznura. Ile teraz mama makoralików? Wykonaj obliczenia.Publikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 62, s.zykJęngielskia5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1Let’s revise!ęciakRead, stick and play. Przeczytaj, wklej i zagraj.jZaomputerowepacjadukrodnicEzyzarkacjaduuzycznaEmkacjaduonistycznEolapacjadutkmatyczEaenamowanychyczneieWfizacjaduktycznaEsProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna
[ Pobierz całość w formacie PDF ]