Mortyr, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
MortyrProducent: MiragePlatforma: PCSolucjaO Mortyrze s�ysza� ka�dy polski gracz. Pierwszy klasyczny shooter znad Wis�y. Zebra� bardzo dobre oceny w naszym kraju i ca�kiem niez�e na Zachodzie. Niestety Mortyr mia� pecha do zachodnich wydawc�w. Pierwszy zosta� wykupiony, drugiemu natomiast nie pasowa� Mortyr do profilu (jako �e wydaje gry dla dzieci), trzeci mia� obiekcje co do fabu�y itd. Wreszcie po prawie o�miomiesi�cznym po�lizgu, Mortyr pojawi� si� w sklepach na ca�ym �wiecie.Mortyr sk�ada si� z trzydziestu poziom�w, kt�re musi przeby� nasz bohater Sebastian Mortyr. Zosta�y one podzielone na dwa �wiaty: przesz�o�� oraz przysz�o��. Wi�kszo�� plansz jest umiejscowiona w przesz�o�ci, w roku 1944. Zadaniem Sebastiana jest znalezienie sze�ciu cz�ci do maszyny czasu i przeniesienie si� w przysz�o��. Tam (rok 2093), Mortyr musi si� zmierzy� z cyborgami i robotami, aby zmieni� histori�. Jak� histori�? Ot� w Mortyrze wygl�da ona nieco inaczej ni� nas uczyli w szkole. Okazuje si�, �e II wojn� �wiatow� wygrali hitlerowcy, dzi�ki wynalezieniu maszyny do przenoszenia si� w czasie. Oni rz�dz� �wiatem i oczywi�cie nie jest to �wiat idealny. Zmieni� to mo�e tylko jeden cz�owiek, Sebastian Mortyr.Level 1: First StepsRok: 1944Wrog�w: 18Trudno��: prostyKiedy przyb�dziesz do roku 1944, znajdziesz si� w komnacie, stoj�c za zaj�tym czym� oficerem. Po cichutku zajd� go i zabij no�em. We� pistolet. Niedaleko znajdziesz amunicj� oraz zbroj�. Za filarem w k�cie czeka na Ciebie pierwszy powa�ny przeciwnik. Wartownik uzbrojony w karabin. Wykorzystuj�c os�on� filara, podkradnij si� do niego i za�atw go. Staniesz si� posiadaczem karabinu. Niedaleko miejsca, gdzie sta� wartownik, ujrzysz schody prowadz�ce w d�. Na dole jest kolejny hitlerowiec, wi�c u�yj karabinu (wykonaj "zoom"), aby go zastrzeli�. Zejd� na d�. We� apteczk� i wskocz do dziury z wod� w pod�odze. P�y� przed siebie, a� dop�yniesz do s�upa blokuj�cego tunel. Podejd� do niego na czworaka i kopnij go.W nast�pnej komnacie skr�� w prawo. Przygotuj karabin i schowaj si� za schodami. Jest tutaj pe�no hitlerowc�w, kt�rych musisz wystrzela�. Kiedy sko�czysz z nimi, p�jd� do korytarza naprzeciwko, gdzie wisi olbrzymi portret Hitlera. Uwa�aj, bo tu r�wnie� jest kilku wrog�w. Skorzystaj zatem z jakiej� os�ony oraz karabinu. Przejd� przez drzwi. W �rodku komnaty znajdziesz latark�, zbroj�, amunicj� oraz zdr�wko.Wr�� si� do poprzedniego korytarza. Znajdziesz tam drzwi, do kt�rych otworzenia potrzebujesz z�otego klucza. Wejd� na g�r� po schodach, przejd� przez drzwi naprzeciwko i zabij oficera, w kt�rego posiadaniu jest klucz. Wr�� si� do drzwi, u�yj klucza i przejd� do nast�pnego poziomu.Level 2: The Outer CitadelRok: 1944Wrog�w: 19Trudno��: prostyZnajdziesz si� przed ma�� kaplic�. Wejd� do niej i zabij oficera czytaj�cego jak�� notatk�. Wr�� si� na korytarz i p�jd� do olbrzymiej komnaty z filarami. Jest tutaj kilku wartownik�w, wi�c schowaj si� za rogiem i sprz�taj ich z wi�kszej odleg�o�ci karabinem.Nast�pne pomieszczenie jest ma�e. We� z niego zbroj� i apteczk�. Za tym pomieszczeniem jest otwarta, za�nie�ona przestrze�. Niedaleko stoi te� wrak os�awionego czo�gu Rudy 102. Mo�esz na nim nawet ujrze� r�czki odci�ni�te przez bohaterskich czo�gist�w. Przy wrotach do cytadeli stoi wartownik. �ci�gnij go karabinem i wejd� do �rodka. Znajdziesz drzwi, kt�re trzeba otworzy� z�otym kluczem. Na szcz�cie w korytarzu jest szyba, kt�r� mo�esz rozbi�. Za ni� jest pomieszczenie, w kt�rym przebywa oficer ze z�otym kluczem. Wiesz chyba co zrobi�.Za drzwiami s� schody prowadz�ce w d� do pomieszczenia, w kt�rym s� kolejne, tym razem spiralne schody. W komnacie za schodami jest do�� t�oczno, dlatego radz� u�y� fa�szywych papier�w. We� zbroj� oraz przeczytaj le��c� obok ksi��k�. Nast�pny poziom jest za drzwiami po drugiej stronie pomieszczenia.Level 3: Through The CitadelRok: 1944Wrog�w: 29Trudno��: prostyOdwr�� si� i zabierz zbroj� oraz apteczk�. Wyjd� na otwart� przestrze� przed cytadel�. Mo�esz tutaj zebra� zdr�wko, amunicj� i zbroj� porozrzucane ko�o mur�w. Uwa�aj jednak bo sporo tutaj wartownik�w. S� tutaj r�wnie� wie�e stra�nicze. W jednej z nich jest oficer posiadaj�cy srebrny klucz. Potrzebny on Ci jest, aby dosta� si� do wn�trza zamku poprzez drug� wie��. Id� zatem do pierwszej wie�y, rozpraw si� z faszystami i we� klucz. Potem do drugiej wie�y i przez pomost do zamku.Za drzwiami jest dziedziniec pe�en skrzy� oraz wrog�w. Niekt�re ze skrzy� (te najbli�ej) s� napakowane materia�ami wybuchowymi i mog� wybuchn��. B�d� ostro�ny. Schowaj si� za bezpiecznymi skrzyniami i zabaw si� w snajpera, likwiduj�c kolejnych wrog�w. Syrena po lewej stronie wyje, wi�c je�eli dra�ni Ci� ten d�wi�k, strzel w ni�. Od razu zamilknie. Musisz si� dosta� do korytarza, przed kt�rym znajduje si� szlaban ze znakiem Halt. Tam te� jest przej�cie na kolejny poziom.Level 4: The Middle CastleRok: 1944Wrog�w: 24Trudno��: prostyNatkniesz si� na patrol wartownik�w. Strzel w nich, a zaalarmuje to obs�ug� karabinu maszynowego. Szybko wi�c odskocz w prawo lub lewo. Z ukrycia ra� skutecznie hitlerowc�w. Kiedy oczy�cisz teren, id� do przodu, a na lewo znajdziesz apteczk� oraz troch� power-up�w. Teraz w prawo i oto jeste� w zamku.Przeczytaj informacj� w ksi��ce i rozpraw si� ze stra�nikami. W nast�pnej, du�ej komnacie s� sekretne drzwi. Mo�esz je otworzy�, strzelaj�c w nie. Przej�cie to poprowadzi Ci� do fosy. Pozabijaj kr�c�cych si� w pobli�u hitlerowc�w i pozbieraj r�ne znajd�ki.Teraz prosto przed siebie, a� dotrzesz do drzwi, kt�re mo�esz otworzy� za pomoc� z�otego klucza. Id� w prawo do ko�ca korytarza i przejd� przez drzwi ze szklan� szybk�. Za du�ym czerwonym o�tarzem jest korytarz prowadz�cy w g�r�, a tam jest z kolei oficer ze z�otym kluczem. Wr�� si� do drzwi, otw�rz je i witaj na kolejnej planszy.Level 5: In The Middle Of The CastleRok: 1944Wrog�w: 34Trudno��: �redniId� w d� d�ugim korytarzem. Za filarem znajdziesz korytarz prowadz�cy do innej cz�ci zamku. Je�eli wskoczysz do fosy i wp�yniesz do dziury w dnie za rogiem, to znajdziesz tam gogle na poczerwie�. Na g�r� wr�� malutk� wind�.Na ko�cu korytarza jest sporo faszyst�w, wi�c mo�esz u�y� fa�szywych papier�w albo rozprawi� si� z nimi granatami i karabinem maszynowym. Chyba warto ich zabi�, gdy� pomieszczenie a� p�ka w szwach od nadmiaru amunicji i apteczek. W nast�pnej komnacie jest winda, ale uruchomi� j� mo�na jedynie za pomoc� srebrnego klucza. Korytarz poprowadzi Ci� z tego pomieszczenia do masywnych wr�t od gara�u. Strzel w beczki obok nich. Zanim przejdziesz przez wrota, wystrzelaj wartownik�w za nimi. Przycisk Halt z prawej strony otworzy je.W korytarzu za wrotami le�� zw�oki oficera ze srebrnym kluczem. Id�c korytarzem, dojdziesz w pobli�e miejsce, z kt�rego rozpocz��e� level. Skorzystaj z klucza, wjed� na g�r� wind�. Jest tam korytarz, kt�rym dotrzesz do kilku komnat ze stra�nikami. W jednym z pomieszcze� znajdziesz ksi��k�. Przeczytaj informacj� z niej. Przejd� do nast�pnego pomieszczenia, z prawej strony opu�� si� na d�. Pokonaj kilka skrzynek i wejd� do kolejnego korytarza. Na jego ko�cu znajduje si� panel. Dotknij go, a przejdziesz do nast�pnego poziomu.Level 6: The CathedralRok: 1944Wrog�w: 10Trudno��: prostyKatedra jest na wprost Ciebie, troch� z prawej strony. Jest ona pilnowana przez kilku hitlerowc�w. Wejd� na balkon i skr�� w lewo. Jest tam oficer ze z�otym kluczem. Zabij go i otw�rz drzwi, za kt�rymi s� schody prowadz�ce w d�.Wyjd� teraz z katedry. Wespnij si� na g�r� po spiralnych schodach, gdzie natkniesz si� na kilku wrog�w. Je�eli jeste� pacyfist� (he, he, he) to mo�esz u�y� fa�szywych dokument�w. W innym przypadku czeka Ci� ma�a strzelanina. Przejd� przez drzwi, dzi�ki z�otemu kluczowi. Komnata wygl�da znajomo nieprawda�? Przejd� przez ni� i dosta� si� na kolejn� plansz�.Level 7: Darker CathedralRok: 1944Wrog�w: 47Trudno��: �redniKorytarz, w kt�rym rozpoczniesz ten poziom zaprowadzi Ci� na otwart� przestrze�. Jest ona dobrze pilnowana. Aby dosta� si� do pomieszczenia przy wrotach potrzebujesz z�otego klucza. Musisz wi�c zlikwidowa� wszystkich wrog�w lub u�y� lewych papier�w. Id�c dalej korytarzem, najlepiej jest u�y� karabin maszynowy na faszyst�w.Po wej�ciu do kolejnej komnaty, uwa�aj na trzech hitlerowc�w, kt�rzy zaatakuj� Ci� od ty�u. W nast�pnej komnacie (w kt�rej przez sufit pada deszcz) znajduje si� ksi�ga. Po wyj�ciu z komnaty napotkasz wysoki komin, w kt�rym znajduje si� rampa w kszta�cie spirali. Na g�rze tej rampy znajduje si� winda. Uruchomisz j�, wciskaj�c guzik. B�d� przygotowany na niespodziewany atak, kiedy wyjdziesz z windy na g�rze.Za zakr�tem jest komnata. R�wnie� ona jest dobrze pilnowana. Zwr�� na siebie uwag� wartownik�w i kiedy Ci� dostrzeg� szybko pobiegnij w stron� windy. Obr�� si�, przygotuj karabin maszynowy i gdy wy�oni� si� zza zakr�tu sko� ich. Powr�� do komnaty. Uwa�aj jednak, bo za Twoimi plecami mog� si� pojawi� wrogowie. Korytarzem dojdziesz do dzwonnicy, w kt�rej znajduj� si� schody prowadz�ce w d�. W komnacie na dole jest dziura w pod�odze. S� tam spiralne schody. W komnacie na dole jest kilku wartownik�w, kt�rzy zaatakuj� Ci� od ty�u. Wybij ich, zanim dopadnie Ci� kolejna grupa hitlerowc�w.W wielkiej komnacie z ceg�y, r�wnoleg�ej do poprzedniej, znajduje si� kilku wartownik�w oraz oficer posiadaj�cy z�oty klucz. Oczywi�cie powiniene� go zabi�, ale uwa�aj na grup� hitlerowc�w, kt�ra zaatakuje Ci� od ty�u. Wr�� z powrotem na pocz�tek planszy. Wykorzystaj teraz z�oty klucz i przejd� do nast�pnej planszy.Level 8: The CemeteryRok: 1944Wrog�w: 38Trudno��: �redniPierwsza lokacja jest co prawda s�abo strze�ona, ale p�niej jest coraz gorzej. Radz� zamiast biegn�� przez ten level skrada� si�. Jest to nie tylko bezpieczniejsze, ale te� i skuteczne. Niedaleko miejsca, w kt�rym zaczniesz, natkniesz si� na hitlerowca rzucaj�cego granatami. Jest on schowany z... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl