Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów - Anna Niemczyk, PDF, Ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->upload dla ebook4all.plWszystkie znaki wystÚpujÈce w tek cie sÈ zastrze onymi znakami firmowymibÈd towarowymi ich wïa cicieli.Autorzy oraz Wydawnictwo HELION doïo yli wszelkich starañ, by zawartew tej ksiÈ ce informacje byïy kompletne i rzetelne. Nie biorÈ jednak adnejodpowiedzialno ci ani za ich wykorzystanie, ani za zwiÈzane z tym ewentualnenaruszenie praw patentowych lub autorskich. Autorzy oraz Wydawnictwo HELIONnie ponoszÈ równie adnej odpowiedzialno ci za ewentualne szkody wynikïez wykorzystania informacji zawartych w ksiÈ ce.Redakcja: Barbara GancarzIlustracja na okïadce: Michaï WrÚgaProjekt okïadki: Urszula BanaszewskaDrogi Czytelniku!Je eli chcesz oceniÊ tÚ ksiÈ kÚ, zajrzyj pod adresonepress.pl/user/opinie?kijemm_ebookMo esz tam wpisaÊ swoje uwagi, spostrze enia, recenzjÚ.ISBN:978-83-246-4516-9Copyright © Helion 2009xxxxxxPoleć książkę na Facebook.comKup w wersji papierowejOceń książkęxxxxKsięgarnia internetowaLubię to!»Nasza spoecznośćDziÚkujemy naszym rodzicom za motywowanie kompletne.Mamom za ciepïo i wsparcie, ojcom za wymagania i stanowczo Ê.I naszym wspaniaïym córkom za to,e sÈ nieustannym ródïem motywacji.Ania i Andrzej„Czasem motywuje u miech, czasem grymas”— za tÚ ró norodno Ê dziÚkujÚ onie i dzieciom.Jan4MOTYWACJA JAKO PROCESSpis tre ciO autorach11Wprowadzenie13CzÚ Ê I Praktyka motywowaniaROZDZIA1. TRZYNA¥CIE PRAKTYCZNYCH ZASADMOTYWOWANIA POZAFINANSOWEGO17Zasada pierwsza:Motywowanie wymaga prawidïowej komunikacji22Siïa informacji zwrotnej26Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa — dwa przeciwieñstwa26Po co krytykujemy?28Czego nie mówiÊ— sïowa, stwierdzenia zmieniajÈce caïo Ê wypowiedzi29Kiedy szef dostaje „czerwonÈ kartkÚ”, a kiedy pojawia siÚ„zielone wiatïo”?34Nie tylko suche fakty siÚ liczÈ36Czy rzeczywi cie szkoda czasu na przygotowanie siÚdo przekazania krytyki?37Jak pracownicy karzÈ swoich… przeïo onych?38Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie40Niespójne zachowania szefa43Grupy ryzyka utraconej motywacji45Puïapka zamro onej konsekwencji52Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu56Katedra w Barcelonie56ZrozumieÊ innych57ZrozumieÊ zadanie59Mened er ds. motywacji — w sporcie i nowoczesnej organizacji60Zasada czwarta: NieosiÈgalne cele demotywujÈ70Nie miertelny SMART70Motywacja i stres — prawidïowa niepewno Ê celu72SMART w wersji max77
[ Pobierz całość w formacie PDF ]