Montaż klimatyzacji manualnej, Polo 6n Instrukcje
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Co potrzeba - jak widać na zdjęciu:
1 - chłodnica klimatyzacji
2 - nowa większa chłodnica silnika
3 - alternator z mocowaniem na nową łapę + pasek nowy (dla wersji klima + alternator pasek
pasuje z wersji alternator + wspomaganie - nie musi być założone wspomaganie)
4 - łapa do alternatora i sprężarki
5 - zawór
6 - napinacz z rolką
7 - sterownik wentylatorów - nie potrzeba ale jak jest to bdb (można użyć 3 przekaźniki jak w
manualu do Seata)
8 - osuszacz
9 - kanały powietrzne + nagrzewnica + parownik klimatyzacji z panelem regulacyjnym
10 - sprężarka
11 - przewody
OSUSZACZ - JEŚLI JEST ON ODKRĘCONY TO WYTRZYMA MAX 15 MINUT POTEM
JEST DO WYRZUCENIA OTWORY W NIM MUSZĄ BYĆ ZASKLEPIONE LUB JEŚLI SĄ
WKRĘCONE PRZEWODY TO ONE MUSZĄ BYĆ ZATKANE, BO INACZEJ WCHŁONIE
WILGOĆ Z POWIETRZA I IDZIE DO KOSZA JAK MÓJ, BO TEGO NIE WIEDZIAŁEM A
KUPIŁEM JUŻ OTWARTY</span> (cena nowego 100 - 500zł + przewód jak sie nie da
odkręcić i się go zmasakruje)
Pracę można zacząć od wewnątrz, nawet trzeba.
Do wymiany kanałów powietrznych trzeba zdemontować całą deskę rozdzielczą. Wyciąć dwa
otwory - na odpływ skroplin mniejszy na dole i na rurki z parownika. Nie trzeba wymieniać
całości razem z nagrzewnicą, można wymienić tylko pół tą z parownikiem dzięki czemu jest
trochę mniej pracy i nie trzeba spuszać płynu chłodniczego, 2 połówki połączone są 6
spinkami wystarczy rozpiąć.
Niemiła niespodzianka spotka nas przy próbie zamontowania schowka, klima zajmuje prawie
całe miejsce i albo trzeba skrócić schowek albo zmienić - ja skróciłem sporo a i tak wszedł na
styk.
Żeby wyjąć oryginalną chłodnicę wystarczy zdemontować tyle.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]