Moc Przyciagania 5 prostych krokow do zdobycia bogactwa lub czegokolwiek innego mocprz, onepress
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Moc Przyci¹gania. 5 prostych
kroków do zdobycia bogactwa
(lub czegokolwiek innego)
Autor: Joe Vitale
T³umaczenie: Magdalena Strzelecka
ISBN: 83-246-0710-2
Tytu³ orygina³u
Format: A5, stron: 248
Ciê¿ko pracujesz, robisz wszystko, jak umiesz najlepiej, a mimo to rzadko osi¹gasz
wymarzone rezultaty? Ledwo wi¹¿esz koniec z koñcem i z zazdroœci¹ patrzysz na
szczêœliwców, którzy wed³ug Twojej oceny s¹ skazani na sukces? Mo¿esz zostaæ
jednym z nich!
Uznany autor, pionier marketingu internetowego i guru w tej dziedzinie Joe Vitale
twierdzi, ¿e sukces nie zale¿y od tego, co robisz, ale od tego, kim jesteœ! W „Mocy
przyci¹gania” opisa³ on piêæ niezawodnych kroków, które pozwol¹ Ci spe³niæ
wszystkie Twoje marzenia.
Z „Mocy przyci¹gania” dowiesz siê, jak:
zdobyæ bogactwo nie tylko na poziomie materialnym, ale równie¿ intelektualnym
i duchowym;
zmusiæ wszechœwiat, aby dawa³ Ci wszystko, czego pragniesz;
osi¹gn¹æ pe³niê zadowolenia i znaleŸæ drogê do osobistego spe³nienia;
pokierowaæ w³asnym umys³em, aby odnieœæ upragniony sukces;
œwiadomie tworzyæ dla siebie wymarzon¹ przysz³oœæ.
Przeczytaj „Moc Przyci¹gania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa
(lub czegokolwiek innego)”, a przekonasz siê, ¿e bogactwo, szczêœcie,
mi³oœæ i sukces s¹ w zasiêgu Twojej rêki.
Istnieje zarówno ³atwa, jak i trudna droga przez ¿ycie.
Tylko od Ciebie zale¿y, któr¹ z nich wybierzesz
Podziękowania
7
Przedmowa
11
Wstęp
17
Cudom nie ma końca
21
Dowody
27
Co odrzucasz?
53
Jak przyciągać pieniądze?
57
Może być inaczej
63
Droga na skróty do przyciągania wszystkiego, czego chcesz
67
Wprowadzenie do Mocy Przyciągania
71
Jak silna jest Twoja świadomość dobrobytu?
77
Krok Pierwszy: trampolina
81
Krok Drugi: odważ się na coś godnego
89
Krok Trzeci: brakujący sekret
125
Krok Czwarty: znewillizuj swój cel
161
Krok Piąty: największy sekret
179
MOC PRZYCIĄGANIA
10
Sekretna formuła na milion dolarów
207
Szokująca prawdziwa historia Jonathana
213
Eksperyment: Intentional Meditation Foundation
217
Sugerowana literatura i inne źródła
225
Skorowidz
239
O autorze
243
zym się zajmujesz?”, zapytałem.
Wraz z 700 innymi osobami stałem w kolejce w hotelu w
Seattle, czekając na wykład pewnego pisarza i nauczyciela du-
chowego.
„Energoterapią”, odpowiedziała kobieta za mną. „Trudno to wy-
jaśnić. W przypadku każdej osoby sposób postępowania jest inny”.
„Czy masz wizytówkę?”.
„Nie”, powiedziała, lekko zakłopotana.
Byłem zszokowany.
„Pozwól, że cię o coś zapytam”, zacząłem. „Jest tutaj ponad
700 potencjalnych klientów. Dlaczego nie masz przynajmniej wizy-
tówki?”.
Kobieta stojąca za nią uśmiechnęła się i stwierdziła: „Właśnie
objawił ci się anioł”.
MOC PRZYCIĄGANIA
58
Nie jestem aniołem. Byłem jednak ciekawy, dlaczego ta ko-
bieta interesu przepuszczała znakomitą okazję marketingową. Kie-
dy rozmawiałem z kilkoma kolejnymi z obecnych tam 700 osób,
uświadomiłem sobie, że wszyscy ci ludzie prowadzą własną dzia-
łalność. I że wszyscy potrzebują pomocy w promowaniu siebie.
Wtedy właśnie olśniło mnie, że mógłbym napisać krótki pod-
ręcznik na temat manifestacji opartej na duchowości. Nikt chyba
nie nadawał się do tego lepiej. Jestem autorem The AMA Complete
Guide to Small Business Advertising dla The American Marketing
Association
1
i mam ponad 15 lat doświadczenia w metafizyce i du-
chowości. Rozmawiałem z wieloma rzecznikami nauki samodziel-
nego rozwiązywania życiowych problemów, a niektórzy z nich byli
moimi klientami. Poza tym stworzyłem już i testowałem sekretną
formułę pięciu kroków mającą na celu przyciąganie wszystkiego,
czego pragniesz.
Wiedziałem też, że 700 osób obecnych na seminarium repre-
zentowało jeszcze większą grupę ludzi, którzy potrzebowali pomo-
cy w swojej działalności i w życiu. Co więcej, miałem świadomość,
że wszyscy oni pracowali nad swoim wnętrzem, co pomagało im
osiągnąć rezultaty widoczne na zewnątrz. Innymi słowy ich stan
wewnętrzny przyczyniał się do rozwoju ich działalności bądź jego
braku.
Ujmując to jeszcze prościej: kobieta, o której wspomniałem na
początku rozdziału, nie była wewnętrznie przekonana do swojej
działalności, co objawiało się w jej życiu brakiem wizytówki. Jej
„Moc Przyciągania” nie przyciągała żadnych klientów.
A idąc tym tropem krok dalej w kierunku, w jakim chcę Cię
poprowadzić w tej książce, można stwierdzić, że gdyby ta kobieta
naprawdę była pewna tego, co robi, nie potrzebowałaby wizytó-
wek. Klienci sami by do niej przychodzili. Jej wewnętrzny duch —
Moc Przyciągania — promowałby ją.
1
Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu —
przyp. tłum.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]