Motywowanie i inspirowanie ...

Motywowanie i inspirowanie zespołu. 151 błyskotliwych rozwiązań, OnePress

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
IDŹ DO:
MOTYWOWANIE
I INSPIROWANIE ZESPOŁU.
151 BŁYSKOTLIWYCH
ROZWIĄZAŃ
KATALOG KSIĄŻEK:
Katalog online
Zamw drukowany
katalog
Autor: Jerry R. Wilson
T‡umaczenie: Monika Raulinajtys
ISBN: 978-83-246-1652-7
Format: A5, stron: 184
CENNIK I INFORMACJE:
Zamw informacje
o nowościach
Zamw cennik
Twj osobisty regulamin pracy
Przede wszystkim poznaj warto swoich pracownikw
NastŒpnie nagradzaj nawet drobne sukcesy
I wreszcie, uwa¿aj z przesadn„ krytyk„
ReguĀy Ð strona po stronie
Cudowna moc motywacji
Niejednokrotnie dowiedziono ju¿, ¿e ludzie, ktrzy traktuj„ pracŒ jak przyjemno,
nie za jak codzienn„ katorgŒ z krtk„ przerw„ na weekend, wype‡niaj„ swoje obowi„zki
z wiŒkszym entuzjazmem i zaanga¿owaniem. Co jednak sprawia, ¿e ju¿ samo wejcie
do biura wywo‡uje umiech na ustach pracownikw? Co powoduje, ¿e wiadomie
i z zapa‡em buduj„ sukces firmy oraz d„¿„ do poprawienia w‡asnych wynikw?
Odpowied jest prosta tym bodcem jest motywacja.
Z pewnoci„ zale¿y Ci, by Twj zesp‡ pracowa‡ efektywnie i stale rozwija‡ swoje
umiejŒtnoci. Wa¿ne zatem, by nieustannie go dopingowa‡; by Twoi wsp‡pracownicy
i podw‡adni tworzyli pe‡ne zadowolenia relacje z klientami, wykorzystywali w pe‡ni swj
potencja‡ i mia‡o wdra¿ali nowe, kreatywne idee. DziŒki pomys‡om zawartym w tej
inspiruj„cej ksi„¿ce zyskasz odpowiednie nastawienie, wsparte zestawem sprawdzonych
narzŒdzi i skutecznych technik. Wyprbuj niezawodny przepis na sukces!
Metody dzia‡ania w sytuacji, gdy:
chcesz zatrudnia wy‡„cznie zwyciŒzcw;
niektrzy z Twoich pracownikw odznaczaj„ siŒ wybircz„ pamiŒci„;
Twoim zadaniem jest inspirowanie ludzi w wiecie negatywnych informacji;
decydujesz, czy zosta nauczycielem, kaznodziej„, trenerem, czy terapeut„;
chcesz pokaza pracownikom, jak bardzo Ci na nich zale¿y.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c,
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
e-mail:
onepress@onepress.pl
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Słowo wstępne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Jak korzystać z tej książki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1.
Pracuj nad swoją irmą, a nie w niej . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
2.
Lepszy sposób myślenia, odczuwania i działania . . . . . . 14
3.
SWTW . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
4.
My się troszczymy, a Ty się liczysz . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
5.
Twoja praca dotyczy wyłącznie ICH. . . . . . . . . . . . . . . . . 17
6.
Wszyscy pomijają pytanie „Dlaczego” . . . . . . . . . . . . . . . 18
7.
Stwórz historię, która przyciąga jak magnes . . . . . . . . . . 19
8.
Twoje zadanie: Sprzedać, sprzedać
i jeszcze raz sprzedać. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
9.
Spróbuj podpatrzeć, a nie wymyślić swój sukces . . . . . . 21
10.
Żaden człowiek nie może służyć dwóm panom . . . . . . . 22
11.
Praca zespołowa. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
12.
Bądź wymagający: ustanawiaj standardy . . . . . . . . . . . . . 24
13.
Zmień każdego pracownika
w specjalistę ds. relacji z klientami . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
14.
Czego od Ciebie oczekujemy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
15.
Nie konkuruj z samym sobą. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
16.
Zbyt prędko się zestarzejesz, zbyt późno zmądrzejesz . . 28
17.
Rada Matki Teresy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
18.
Opis Twojej pracy brzmi raz-dwa-trzy. . . . . . . . . . . . . . . 30
19.
Odpowiedz na pytania „DLACZEGO”: Twoja irma . . . 31
20.
Odpowiedz na pytania
„DLACZEGO”: Twoi pracownicy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
21.
Jak uśpić swoje ego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
22.
Posiądź ich głowy, serca i dusze. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
23.
Kto zostanie doceniony? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
 Motywowanie i inspirowanie zespołu
24.
Spisuj i wykorzystuj ciekawe historie . . . . . . . . . . . . . . . . 37
25.
Jeśli masz czas, by usiąść... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
26.
Przeszkody i zasoby. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
27.
Wiadomość: wizerunek Twojej irmy . . . . . . . . . . . . . . . . 40
28.
Wiadomość z ostatniej chwili:
jesteś w branży społecznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
29.
NIGDY nie zrozumiesz ludzi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
30.
Przeciętność pozostaje niezauważona . . . . . . . . . . . . . . . 44
31.
Krytyczne pierwsze wrażenie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
32.
Zatrudniaj zwycięzców i zwalniaj przegranych
— ale rób to właściwie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
33.
Lista ważnych rzeczy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
34.
Inwestuj w ludzi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
35.
Szansa, by spróbować . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
36.
Kartka z notesu —
narzędzie do utrzymania porządku . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
37.
Konie i ludzie — wychowanie
i dotychczasowe osiągnięcia. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
38.
Dyskryminacja jest powszechnym zjawiskiem . . . . . . . . 52
39.
Bądź jak magnes i przyciągaj najlepszych . . . . . . . . . . . . 53
40.
Zatrudniaj mądrze i nie zachwalaj stanowiska . . . . . . . . 54
41.
Inwestuj w siebie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
42.
Inwestuj w swój zespół . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
43.
Inwestuj w swoich klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
44.
Daj im świetną reputację . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
45.
Czy możemy być przyjaciółmi? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
46.
Strzeż się pracowników z „wybiórczą pamięcią” . . . . . . . 61
47.
W zarządzaniu ludźmi i motywowaniu ich
nie istnieje „sprawiedliwość” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
48.
Trzy rodzaje motywacji. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
49.
Moim zadaniem jest sprzedanie Ci
— TAK, MOŻESZ! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
50.
Zrozumienie roli akceptacji w motywowaniu innych . . 65
Spis treści
51.
Trzy rzeczy, które natychmiast
powodują synergię zespołu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
52.
Dlaczego wielcy liderzy
nigdy nie oceniają ani nie atakują swoich ludzi . . . . . . . 68
53.
Chodzi o rezultaty! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
54.
Menedżerowie popełniają pierwszy krytyczny błąd,
krytykując . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
55.
Z1=PE1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
56.
Świętuj: zamieniaj małe osiągnięcia
w wielkie sukcesy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
57.
Jedno słowo do opanowania: przywództwo. . . . . . . . . . . 73
58.
Odwaga kontra konformizm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
59.
Żeby być efektywnym, kieruj przez praktykę . . . . . . . . . 75
60.
Spełnianie ich potrzeb: zaoferuj szwedzki stół . . . . . . . . 77
61.
Pozytywne modele: Twoja droga albo autostrada. . . . . . 78
62.
Twoja prędkość = ich prędkość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
63.
Jaka jest Twoja rola w inspirowaniu ludzi
w świecie negatywnych informacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
64.
Nie bądź alfą i omegą . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
65.
Ładowanie węgla i cztery kluczowe pytania . . . . . . . . . . 82
66.
Twoją kulturą NIE jest demokracja . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
67.
Zasady kontra wytyczne: znaj różnicę . . . . . . . . . . . . . . . 84
68.
Nie zostaniesz zwolniony, chyba że... . . . . . . . . . . . . . . . . 85
69.
Zabić węża! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
70.
Amerykańska obietnica: Równe prawa . . . . . . . . . . . . . . 87
71.
PYTAJ — w ten sposób łatwiej unikniesz kłopotów . . . 88
72.
Czy jesteś konformistą? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
73.
Reklamuj swoją unikatową cechę —
żadnych zwolnień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
74.
Robisz to, co widzisz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
75.
Przeczytaj opis swojego stanowiska . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
76.
Intencje są równie ważne jak działania . . . . . . . . . . . . . . 93
Motywowanie i inspirowanie zespołu
77.
Jedna rzecz, którą musisz zrobić,
by pracownicy Cię szanowali . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
78.
Osoba w lustrze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
79.
Zasada M.U.Z.E. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
80.
Integralność: kiedy dwoje ludzi wie . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
81.
Mama, szkoła i ława przysięgłych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
82.
Wiara, porażka i przebaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
83.
Nasłuchiwanie wewnątrz i na zewnątrz irmy . . . . . . . . 100
84.
Pracuj NAD swoją irmą, a nie W niej . . . . . . . . . . . . . . 102
85.
Szeie, ulecz się sam — bo Ty jesteś problemem . . . . . . 103
86.
Z czasem nie będzie lepiej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
87.
Liting, makijaż — zamienić dobre w lepsze . . . . . . . . . 105
88.
Jak uczą się sprytni ludzie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
89.
Ściganie symptomów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
90.
Musisz wiedzieć, że nie wiesz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
91.
Listy kontrolne są absolutnie niezbędne . . . . . . . . . . . . 110
92.
Brak strat w ludziach i sekcje zwłok . . . . . . . . . . . . . . . . 111
93.
Spójność . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
94.
Twoja galeria sław . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
95.
Twoja tablica porażek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
96.
Zasada byków. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
97.
Satysfakcja: pocałunek śmierci! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
98.
Popraw swój sposób myślenia = przeszkolenie . . . . . . . 118
99.
Keyoka. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
100.
Twój alfabet i tysiąc małych rzeczy . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
101.
Zielony oznacza rozwój; czerwony oznacza psucie . . . 121
102.
Nauczyciel, kaznodzieja, trener czy terapeuta? . . . . . . . 122
103.
Inne podejście do komunikacji:
wykorzystanie „McSpotkań” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
104.
Ukryta korzyść ze szkoleń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
105.
Zasada 80-20 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
106.
Czy masz powody — albo wymówki? . . . . . . . . . . . . . . 126
107.
Czym jest prawdziwe oddanie władzy? . . . . . . . . . . . . . 127
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl